Uppdaterade PLANERAT underhåll?

 
 
Tänkte på en sak förut idag.
Sso stängde ju ner servern ett litet tag mitt på dagen för att fixa "planerat" underhåll! Brukar det inte för det mesta vara oplanerade saker de brukar fixa till dagar då det inte är onsdagsuppdatering? Såå kan det ha varit något som de har planerat att de måste fixa till inför onsdagsuppdateringen imorgon? Eller fixade de bara till någon bugg eller något annat lite mindre kanske? Fast jag tycker inte att fixa till en bugg ska behöva vara planerat! Det kan de ju få in ett tips om och kanske prova om det är sant att det är en bugg och kanske fixa till den på en gång. Men vad vet jag, jag vill fantisera om att detta lilla "planerat" betyder att det kommer att komma er stor uppdatering imorgon som inte kan göras på en onsdagsuppdatering. Jaja tror ju knappast att de öppnar södra Jorvik utan att förvarna oss.. GÅD tog det ett halvår att öppna och södra Jorvik är då bara såå mycket större!

Nu ska jag fantisera mig till drömmarnas värld så ses vi imorgon och vem vet, jag kanske får en snilleblixt men det kommer ju aldrig att hända.
 
Postat av: Exenzia

Otroligt bra blogg! Här lär jag definitivt stanna ! :D

Svar: Tack! :D superkul att du gillar den! :D
//jenny Wahlén

2013-08-06, 22:23:32 - URL: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Juliette Stardawn

Jättefin blogg du har hörru, bra och vettiga åsikter! :D

Svar: tack! :D kul att du gillar den! ^^
//jenny Wahlén

2013-08-07, 00:22:48 - URL: http://jstardawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: