Höstkännslor och skolstart

Imorgon börjar jag skolan igen så vi får se hur mycket tid jag kommer att ha till sso och bloggen! Jag kommer absolut INTE sluta blogga men ni kommer att få räkna med att det kan bli dagar då bloggen står tom. 
Om det blir som förra året kommer jag att gå i skolan mellan 8:20 - 16:00/16:20. 
Men både på sso och irl börjar höstkännslorna krypa fram, igår läste jag ett inlägg på Lils blogg om höstmode 2013 som jag blev lite inspirerad av och fick verkligen igång höstfeelingen.
Så idag bestämde jag mig för att ta på mig min favorit tröja samt en snygg ridhjälm och satte ihop en outfit inför hösten!
Känner verkligen att hösten är påväg nu. Aboo klär riktigt bra i grönt! ;)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: