Slutar.

Jag har nu bestämt mig för att lägga ner bloggen.
När jag startade den kände jag att jag saknade bloggandet och hade förhoppningar om att jag kanske skulle kunna driva en aktiv blogg igen!
Anledningen till att jag lägger ned är för att jag inte har tid.. hinner vara inne på sso i max 40min per dag i veckan!
Jag slutar ganska sent om dagarna och spenderar resten av tiden med mina vänner!
Har nu i 2veckors tid försökt att få upp Aboo i level 15 men jag har på dessa 2 veckor fått honom att öka 1 level! I nuläget är han i början av level 14.
Vill blogga men tiden räcker inte. Ska logga in på sso nu och har endast till klockan 1 på mig innan jag åker till en kompis!

Jag vill bara att ni ska veta att alla som har stått ut med min beslutsångest som har vert det senaste halvåret är fantastiska! Jag älskar varenda en av er som har följt denna OCH mina andra två bloggar som jag haft..
Även om jag inte finns här finns jag på SSO och det är bara att slänga iväg ett mejl eller ett meddelande i chatten om ni ser mig eller om ni vill prata! :)

Kramar ifrån Nicho, Firewarrior, Airblood och Icequeen.


Mina förra bloggar:
StarstableNichole.blogg.se
Starrocks.blogg.se
Postat av: Ellen Flowerbell

Aw ;_;

2013-09-08, 19:40:18 - URL: http://onlinejorvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: