Pandoria's ljus

Hej! först och främst vill jag be om ursäkt för min dåliga uppdatering under veckan men jag har varit hemma i ungefär 30min - 1h varje dag! :3
 
Men tillbaka till ämnet.
I dagens uppdatering kommer det nya uppdrag till huvudberättelsen som lixom är något av det man verkligen ser fram emot! På bilden i nyheterna finns flera öppningar i marken som släpper ut lila/rosa ljus, många känner nog igen det sen uppdragen med pandoria stenarna som fanns i GÅD!
Det känns riktigt spännande och roligt att vi får sånahär länkar till Pandoria, jag hoppas verkligen att vi kommer att få besöka det stället någon gång! 
Att vi ska få besöka Pandoria känns faktiskt som en självklarhet med tanke på att platsen har en riktigt stor betydelse för ödesryttarna!
För er som inte vet vad Pandoria är så är det typ en annan dimension som vanligtvis bara öppnas av ödesryttare, till exempel Lisa, Linda, Anne & Alex! 
Om man har spelat Starstable Legacy 4 så har man definitivt vart i Pandoria! (Minns inte om man är där i något mer av spelen) 
Det första som jag tänker på när någon nämner Pandoria är Stora rosa/lila svampar som täcker stora delar av dimensionen! Älskar hur stället är uppbygt och att det är som en fantasivärld fast ändå verklig.
Haha nu tappade jag bort mig.. men ialafall så kan man även skymta några skuggsökare på bilden ifrån nyheterna som helt klart tyder på att det har något med Pandoria att göra! 
Ett mysitskt sken...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: