Hej och välkomna!

hej på er!
Ni har nu kommit till min lilla dagbok eller rättare sagt starstable online blogg!
Här kommer jag att ta upp saker som jag tycker är viktigt kring SSO (Starstable Online).
Det kommer nog i största del bli inlägg där jag berättar mina tankar och funderingar kring saker i spelet, men jag kommer även att ge er lite frågor då och då om lite random saker! 
 
Nu undrar ni säker "men vem är du då?" och den frågan kommer jag tyvär inte svara på än, jag kan berätta att jag tidigare har ägt 2 olika sso bloggar men tappade dock intresset för dem efter ett tag. 
Jag vill inte berätta mitt sso namn än pga att jag då säkert bara kommer att spamma bloggen med inlägg om hur mina ridpass, levlings rundor, mm har gått under dagen och det vill jag själv inte ens blogga om!
Så jag har bestämt att hålla mitt namn hemligt, känns även mer spännande så. Skulle vara lite kul om det var någon som lyckas med att avslöja min identitet någon dag!
Ni kan se på bilderna hur jag och mina hästar ser ut, kommer dock inte avslöja deras namn heller.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: